Thursday, April 14, 2011

bulk order is coming???

Salam sejahtera..
Syukur pada Tuhan sebab saya masih disini..masih gigih memuaskan hati pelanggan2 saya.

order by my repeat customer..meen..tq in a bunch meen!!


order dari maksu saya untuk anak2 dan anak buahnya..tq maksu..:


order from one of my best fwen..arin ..tq babe :)

order by kak lin utk anak2 dara nya...tq kak

ni pulak order dari ofismate saya..kak aida.wonder nape ade 2 aida??satu utk diri dia sendiri..satu lagi utk girlfren anak dia(umur anak dia 13 tahu) sporting gilee bakal mak mertua ni..kahhhh

Selesai je saya upload semua gambar2 ni kat blog n facebook,Alhamdulillah..saya dpt sms dari seseorang yg x saya kenali di facebook..(kawan abg saya)

lubna : "salam kak..kalau saya nak order bulk boleh x? dlm 20 biji keychain?"
saya : " salam dik..insyaallah..boleh je..adik just listkan nak bentuk mcmane n nak tulis apa..akak cuba siapkan ASAP"
lubna : " Ok..tq kak..saya email akak list nyer sekarang.."
saya " ok..akak tunggu..(Alhamdulillah..rezeki anak2 saya barangkali)

kite tunggu entry seterusnyer ye...bulk order..bulk order..hehehe

No comments:

Post a Comment