Saturday, April 2, 2011

my inspiration cum my 1st order




MARINA ..dia la org yg bertanggungjawab membawa saya ke bidang yg saya ceburi sekarang ni.Dia la merangkap org pertama yg order keychain felt ni dari saya..hehehe..pada mula nyer..saya buat untuk suka2, tetiba marina ni nak tempah pulak..ish..trus berkata dlm hati "boleh ke saya nak buat business ni.." heheh..alhamdulillah..berkat usaha dan sungguh-sungguh dlm bidang ni..saya berjaya jugak.walaupun pendapatan nyer x seberapa, tapi bukan itu yg saya pertikaikan..KEPUASAN tu yg saya cari..Alhamdulillahh..saya bersyukur..ramai yg support saya dari belakang..keluarga..kawan2 terutama..tq guyss coz u put all your trust on me!!!

Heart shape elmo..cute x?


red+black heart keychain

car keychain :)


crown keychain

Jika ada yang berminat, boleh hubungi saya, sms atau email

Nur syafawati
0173134330
syafawati@ids.com.my
adiek_cute@yahoo.com

No comments:

Post a Comment